Saturday, 1 October 2011

MAAFKANku



Otakku buntu!!!!!!!. Aku tidak thu lagi apa yang nak di tulis. SUdah lebih dari 3 jam aku berada di opis ni, tapi tiada sedikit pun inspirasi mengalir ke otakku untuk aku tulis. Aku bingung!!!!!, .. Awalnya aku ingin menceritakan sebagian kisah hidupku lagi, KISAH CINTA dan apa2 la, tapi kisahku juga tidak menarik untuk aku menulis dan dijadikan tatapan umum rasanya .Hari ini 1 oktober bermula bulan baru, pejam celik, dah nak habis dah tahun 2011 ni. tinggal lagi 2 bulan lagi nak habis....banyak pekara, kenangan yang berada di tahun 2011 ni..apa-apa pun setiap orang mempunyai kenangan masing-masing..ok la..aku just nak layan lagu je untuk hari ini.korang pun leh layan gak ya...






kau hadir mewarnai hidupku,,
segala bantuan kau hulurkan untuk ku,,
tanpa meminta sebarang balasan dariku,,
kau ikhlas melayan segala karenah ku..

kau adalah insan terbaik bagiku,,
belum kutemui yang lebih baik darimu,,
hanya kau satu2nya berjaya mengetuk pintu hatiku..
ku buka luas hatiku hanya untukmu..

namun,, ku sedar siapa diriku,,
aku insan berhati batu,,
menafikan segala cintaku,,
keegoan merajai jiwaku..

bukan salahmu,,
bukan jua silapmu,,
cuma aku yang menafikan kata hatiku,,
kerna ku tahu ada yang menanti dirimu..

kucuma ingin kau tahu,,
bahawa kau lah insan pertama yang menyentuh hatiku,,
yang mengajar ku erti cinta ikhlas buatmu,,
juga erti pengorbanan dalam cintaku..

maafkan segala kekhilafanku..
bukan niatku meninggalkan dirimu..

cuma kupohon sedikit ruang dan waktu..
untuk ku fikirkan masa depanku..

percayalah,, jika benar kau diciptakan untuk ku,,
pasti suatu hari kita kan bertemu,,
ketika itu lamarlah aku sebagai teman hidupmu,,
pasti lebih bahagia hidupku dan hidupmu..