Thursday 29 September 2011

UPDATES setelah lama menghilangkan DIRI

ASSALAMULAIKUM..Kepada SEMUA...setelah sekian lamanya AKU menyepikan diri. Sorrylah rasa lama sangat2 xupdates blog ni...rasa macam dah lupa dah..yang last updates entah bulan berapa pun tak tahu.. ini sebab agak busy dengan kehidupan sekarang, sampai tidak sempat untuk menaip.Masa yang ada kebanyakkanm terisi dengan masa-masa yang lain..sekarang ni pun updates sebab terasa bosan sangat di tempat kerja...so tanpa membuang masa, aku updates tergerak hati untuk membuka blog....hurmmm terasa sangat2 nak updates, tetapi tak tahu nak tulis apa..apa yang aku fikrkan sekarang, ada bebebrapa masalah personal yang tidak dapat aku elakakan..tpi aku masih syukur masaih boleh megawalnya...hurmm macam biasa la setiap kehidupan seharian xlepas dari masalah....tak tahu la kot aku je ada masalah, orang lain tidak ada masalah...aku malas nak citer masalah aku ni..sebab tidak ada ksesudahannya aku fikirkan...so biar masa je menentukkannya....sekarang apa yang aku pasri sekarang aku sedang mengalamai 2 pekara iaitu CINTA dan SAHABAT .




Cinta dan sahabat, dua hal yang tak mudah untu mengerti. Kadang ia sangat bererti , namun dalam pergertian itu ia membuat  aku luka teramat perit. Aku adalah orang yang berada di tengah-tengah cinta dan sahabat itu. Kini, aku yang begitu merindukan hadirnya seorang kekasih...pertemuan membuatku melupakan suatu hal, dia selalu bermain dalam fikiran aku, . Aku terlalu bodoh kerana terlalu jatuh hati pada orang yang salah, jatuh hati pada orang yang tak pernah menyimpan cinta padaku. Aku menyalahkannya! Dia tak patut untuk disalahkan, dia hanya korban dari cintaku dan dia terlalu baik  untuk mengerti cintaku kepadanya.

Dan terlalu naif, kini aku harus menyesal kerana mengenalinya. Kerana dia aku dapat merasakan sesuatu yang terindah, walaupun hanya sekejap. Aku terlalu naif hingga aku pun tidak menyedari hakikat semua ini.
 Seharusnya aku tak perlu hadir dalam hidupnya. Bila akhirnya terluka ini yang dapat kurasakan sekarang.
Seandainya aku menyedari dari awal, seandainya aku mengerti perasaan dia, seandai saja aku tidak jatuh hati
pada dia, semua ini tidak akan mungkin berlaku... Orang yang aku harapkan selama ini dan selalu ada dalam hatiku walau hati ini terasa perit, aku dapat mengerti sekarang, tak ada gunanya ku beradan di sisimu,  mengingitin mu..karena  ternyata kau lebih mengerti apa yang kau mahukan dalam mengisi hari-harimu. Aku di sini yang begitu ikhlas mengharpkanmu dan aku yang selalu berusaha untuk mengerti dirimu kan selalu menanti dan menatap bayanganmu pergi hingga tak ada lagi luka dihatiku.  Sehingga tak ada lagi kecewa yang aku  rasa.Aku sekarang akan selalu berusaha menjalani hari-hariku, aku akan selalu berusaha tersenyum agar kau bahagia.dalam setiap hari-hari sepiku, dalam kesendirianku, aku hanya boleh mengharap aku kan memiliki kekasihku lagi, memiliki dia yang telah pergi, kerana aku kan selalu mengingiti semua ini. Aku kan selalu mengenangnya di dalam hatiku,karena dia telah datang dan pergi dengan menghiasi setiap sudut didalam hatiku dengan CINTANYA yang sesaat membuatkan cintaku bahagia kerana DIA begitu berarti untukku...

P/S..SEKADAR CORET-CORET sahaja



2 comments:

kaskas said...

sy faham apa yg anda rasa..hmm senasib kot.mmmm

daus said...

yeke senasib..sy just citer je...xde ap2 sgt..saya just byk berimginasi je