Monday 7 November 2011

KEJAAAA~~~ sekarang keja dah sinonim dalam kehidupan aku....cuti umum or cuti khusus pun dah menjadi lumrah dalam hidup aku...kalau dulu raya korban ni meriah je nak sambut..macam tahun lepas aku sempat lagi sambut hari raya korban...tahun ni aku tak beraya pun...aku pulak tak balik disebabakankan dengan jadual kerja yang memaksa aku kerja...so beraya la aku kt k.l ni....hurmm dengar je takbir mlm raya semalam rasa sangat sedih..terasa nak balik kampung je nak jumpa mak..hurmm tapi apakan  daya, aku macam biasa la untuk lepaskan rindu tu, aku pun kol la mak dalam sejam dua..hurmmmm borak2 dengan nada yang tidak sedih..biasa la kan tak kan nak mak tahu perasaan kita..so aku cover la bercakap, walau hati ni sedih..hurmm aku bukan nak citer sangatt pasal ni..semalam untuk mengubati hati aku yang tidak tahu nak buat ap, aku pun macam biasa bangun pag-pagi lagi pergi sembahyang raya..hurmmm pastu aku balik la, hurmmmm pastu aku pun ajak la kwan aku keluarr pi jalan2..macam biasa tempat aku jalan-jalan mid valley la..hurmmmm dah itu je tempat yang terdekat....ternyata kat midvalley tu ramai orang cina je ramai...aku je rasa orang  melayu kat situ..hurmm peduli apa aku..hurmmm untuk mengubati hati yang penuh dengan kebosanan ni aku pun shopping la...aku habiskan duti saki baki gaji bulan lepas..memeg gila la..dah sekarang tengah sakit nak tunggu gaji, leh plak aku perabiskan semua...memang aku semakain gila..hurmmm aku macam biasa, bila dah window shopping tu mesti la dapatkan hasilnya...so beli la 3,4 helai baju..hurmmm banyak jugak duti aku habis..tapi tak pe, janji hatiku puas...pastu aku pergi tengok wayang..hurmm masa tu citer banyak best jugak..tapi pilihan TINTIN je...aku tengok citer macam menarik je....hurmmm waktu kul 7 aku duk kat situ....pastu buleh plak aku g the curve..hurmm teringin sagt nak mkn meatball..so aku pun gerak la dengan kawan g sana...kat the curve pun aku pun tershopping lagi..hahahah..macam biasa pantang jumpa PADINI aku ni..teros masuk..hurmmm kopak duit lagi....pastu aku balik la....tido awal untuk keja.......itu la pekara aku buat hari raya korban.....tak tahu la bermakna ke tak..tapi hati aku puas semalam, sebab perabis duit banyak..ok..sekian~~~~

No comments: