Thursday, 2 February 2012

Beranikah AKU???? Yakinkah AKU?????


macam  dah putus harap....ermmmmm..sebelum ni aku dah meluahkan rasa yang hampa jugak la...sebab aku tidak dapat nak tunaikan hasrat seseorang tu....sebaba apa yer????
sebaba aku tidak berani nak menolak.....menolak takdir yakni ketentuan Tuhan.....aku sendiri pun macam konpius sikit tapi aku mesti dan harus tempuh hidup yang bakal menjelang nanti....tapi memamg aku akui, aku masih dan perlukan masa untuk melupakan apa yang aku rasa memng patut...s
kata mak, "hidup tak selalu indah"...memamg betul.....harus begini..harus yakin...tapi BERANIKAH aku????


kalau tanya diri sendiri, memang aku berani....tapi mungkin tiba kau menjadi takut......yalah belum pernah tempuh lagi memang lar....sebab tak ada pengalaman....kena pulak aku kena mengatur
langakah apa yang perlu # terase takot tu sentiasa dtg setiap kali pikir#mungkin sebab dan pengaruh mentaliti yang semakin bercambah dengan gaya hidup dan rakan2 ....so buat mase ni aku kena ikut jalan aku sendiri jalan yang dulu yang aku bina dan mungkin nanti au akan akhirnya dengan janji yang ada

No comments: