Wednesday 30 March 2011

Biarkan CINTA itu Pergi


CINTA itu suci, tapi itu orang yang kata, CINTA itu indah, tapi itu juga orang kata, CINTA itu macam manisan,yang bila dinikmati walaupun sekali, tetapi manisnya tetap terasa selamanya, betul ke???? entah aku tak tahu, sebab CINTA bagi aku sebuah MIMPI ngeri, sebuah nightmare, walaupun hanya mimpi tetapi tetap menyeramkan...

Aduhhh..kenapa semua ni harus terjadi pada aku???? CINTA yang aku rasa suatu nikmat kini jadi sebaliknya???? kalau lah boleh aku padamkan memori tentang sebuah kisah CINTA miliku ini, telah lama akan aku buat begitu tapi itu semua jika wujudnya sebuah 'KALAU'..Aku sangat KECEWA dengan perkataan itu sejak dari dulu lagi....


Namun kata orang barang yang lepas usah di kenang, kelak nanti kita yang MERANA, aku selalu memujuk hatiku ini...Kadang-kadang bukan aku nak sangat kenang semua tu, tapi OTAK aku asyik sangat nak fikir pasal benda ni, tak faham....tak faham!!!!! issshhhhhhh..siapa-siapa tolonglah faham, otak aku ni..degil yang amat sangat....


Sekarang aku termenung sendirian, membiarkan ANGIN menampar lembut pipiku..Aku bersedih ketika DIA pergi, mungkin semua itu bukan untuk aku...Aku yakin suatu hari nanti akan tiba saatnya...seseorang yang benar-benar menyayangiku...dan mungkin DIA akan lebih bererti untuk mengisi kepermegian 'DIA'