Friday 24 June 2011

The Curve- GReeN LaNteRn 2011

The Curve, Semua orang tahu kan tempat ni..hurmmmm bukan apa tempat ni…aku suka gak pergi..tapi kalau nak beli barang tu x mampu la kot…kalu beli pun barang-barang biasa je….sekadar yang mampu…hurmmm apa aku ceritakan pasal the curve ni..bukan apa malam tadi aku pergi tengok wayang kat sini…masa magrib tu aku dapat panggilan dari seorang kawan yang nak ajak aku tengok wayang..katanya dah lama x ajak aku keluar..hurmmm aku apa lagi dah orang ajak tengok wayang, so aku nak la pergi….apa yang berada dalam fikiran aku masa tu ialah mesti di belanja…hahhahahahah.itu yang aku fikir je…sory la kawan2..benda dah biasa la kan…kalu ajak faham2 la….tapi xpe..kawan aku tu x kisah sangat..dia banyak duit kot…x luak kot harta dia setakat belanja wayang tu…..rasanya dah banyak kali dah orang belanja aku tengok wayang..aku bukan apa bukan kedekut pun..dah orang biasa belanja..heheheheh..ok, biasa la aku klu tiap2 malam x sah klu x kuar ni..mememg suka merayap la..yalah nanti bila aku dah kerja, memang aku x leh la keluar sangat..so sekrang la aku nak keluar puas-puas pun..hurmmm berkenaan malam tadi aku follow je kawan aku nak tengok cerita apa…hurmmmm dia suruh aku pilih nak tengok cerita apa….tapi aku ni x pndai sangat la nak nilai cerita mana yang best..sebabb semua best cerita…dalam hati kau banyak cerita ka aku nak tengok..tetapi memandangkan dia yang belanja…so better dia yang pilih…tapi kan dalam hati aku nak tengok gak K.L GANGSTER tu..orang cakap best je citer tu….tapi kawan aku x suka tengok cerita melayu..hahahhaha…aku pun xbeberapa minat gak..tpi x pe la..mungkin lain kali lah aku tengokkk…last –last aku nak tengok GREEEN LANTERN…

nampak hebat je citer tu..best je..dekat 2 jam jugak cerita ni…cerita ni part2 tertentu romantik jugak..tu yang aku suka tu…hehehhehehe.tapi best la tengok cerita ni..aku x bosan la tengok…..4 bintang lah aku leh bagi cerita ni……hurmmm aku nak tunggu cerita transformers plak lepas ni…cerita tu mememg aku duk tunggu dari awal tahun lagi…..lepas aku tengok cerita ni aku pun lepak jap..jumpa dengan kawan-kawan lain…..hurmmmm pastu window shopping jap..hurmm aku xda nak beli apa2 pun..x de duit gak..*heheheheheh* aku malam tdi duk tunggu orang belanja je semua..hahahhaha..jahat la aku malam tadi….hurmmm dah dia ajak aku teman sangat dia..biasa la tu……lepas aku pergi ke ONE UTAMA, ,hurmmmm penat gila jalan2 kat ONE UTAMA..yalah dah la besar….aku rasa dah beberapa kali dah masuk sana…..hurmmma tapi still tak mampu aku nak tawaf semua..cukup pergi kedai or butik2 menjadi pilihan hatiku PADINI CONCEPT STORE…   

sempat snap dalam fitting room..hehehe!!
*my favourite la nie*…hehehehehe….hurmmmm malam tadi berpeluang jugak aku bershopping sikit…..shopping ditaja la katakan..so aku xleh ambik bnyak sangat..biasa2 je cukup la sepasang baju dan seluar PADINI…memang puas hati la jalan-jalan sampai membeli barang..kalu jalan-jalan tanpa beli barang x puas sangat, dapat letih je la….memang letih gila malam tadi..hurmm dekat kul 3 pagi gak aku balik..hurmmm balik malam tadi basuh pakaian dulu pastu baru dapat tidur…hurmmmmmm…apa-apa pun aku nak ucap terima kasih kat kawan-kawan…yang belanja aku tu…..heheheheh..korang memeng best la…..:)

No comments: