Saturday 25 June 2011

Lappy Ku SayanG

laptop kesayangan!!
SYUKUR ALHAMDULILLAH SYUKUR-SYUKUR diberi kesempatan lagi.....HURMMMM dengan tajuk aku diatas,  tak ada apa sangat aku nak ceritakan...sekarang ni aku hanya mampu melihat, menerima,menyukai dan yang paling penting menghargai jasa baiknya.....Laptop aku, laptop ni dah masuk 3 tahun dah....sedih la tengok laptop aku sekarang sangat-sangat uzur dah aku rasa...kalau orang pernah tengok laptop aku mesti tahu macam mana keadaanna......tapi aku tetap bersyukur dan berterima kasih kepadanya, sebab kerana laptop ni la ku dapat buat banyak kerja yang bertaip dan sebagainya...assiggment la tu.....tak berkecuali jugak, dengan laptop ni la ku dapat online, berhunung dengan orang lain....sebenarnya aku tak expert pun pasal laptop2 ni..cetek sangat bab-bab ni..so sebab tu dari dulu aku macam tak kisah sangat pasal laptop...tapi memandangkan keadaan sekarang laptop aku sangat-sangat uzur..nak baiki pun macam tak de mood...nak beli yang lain tak ada duit..aritu dan beli satu, tapi dah jual..sebab tak ada duit..masa tu nak pakai duit......so sekarang aku pakai laptop COMPAQ yangdah berusia 3 tahun.. 

tapi kalu tengok fizikal laptop aku macam dah 10 tahun rasanya..uzur sangat2.....entah bila boleh aku beli....beli bukan dengan daun!!!..dengan duit belaka tu....hurmmmm kadang-kadang tengok kawan-kawan pakai laptop canggih nak gak rasa beli yang baru..tapi x pe la.aku tahu aku tak mampu macam dye orang semua....so lebih baik aku menghargai apa yang ada je...maybe satu hari nanti kalu ada duit lebih boleh la aku beli....ok la ap2 pun aku nak ucapkan selamat hari lahir untuk laptopku..sekarang usiamu dah masuk 3 tahun..hehehehehhe..: P

2 comments:

miSs Mmi said...

Wahh dah 3thn ek? laptop kta baru 2thn stgah...hehe nway gunalah sbaiknya slagi laptop tuh masih setia brsama kamu..kih3 ada duit lebih bole tukar baru, x gitu? =)

PiDausesiest Glambert said...

keja nanti ad duit lebih beli..hehehheh...klu ammapu la...gaji mcm kita ni bukan mahal sgt kan...