Friday 1 July 2011

TranSfoRmerS 3D AweSomE -The CurVe

poyo je..x pndai nak posing...
ASSALAMUIKAN...enjoyed sangat post untuk kali ni.... bukan apa, lepas balik dari kuantan, aku terus hangout  dengan kawan-kawan untuk berebut tengok citer  TRANSFORMERS.....bukan apa dekat kuantan aku kadang2 bosan jugak..maklum lah xde kawan pun kat sana....tapi xpe la..sekarang aku dah selamat sampai k.l dan tengok citer yang aku duk tunggu awal tahun lagi...citer apa lagi TRANSFORMERS la...hurmmm citer ni aku tengok dekat THE CURVE..entah la aku memag suka tengok kat sini..best sikit..ramai je orang..aku tak suka sanagt tengok wayang tempat yang sunyi.....hurmmm ternyata la ramai gila orang nak tengok citer ni.....fully booking kot masa tu...bajet nak tengok show kul 9.00 tapi gak full.....hurmm sia-sia je datang awal....last2 terpaksa la tengok shoW kul 11.30 p.m......pada awal2 citer ni memeg agak slow la..kadang2 aku pun bosan jugak..tapi grafik n visual dia mememg terbaik la..like sgt2...mcm transformers yang lepas2 la  terbaik punye....hurmm lama jugak la citer ni mahu dekat 3 jam citer dia...sakit gak la pinggang dan mata aku ni..yalah aku duk pakai spek 3D tu...aku x suka pakai pun benda alah tu..pakai-pakai sikti je la....hurmmm di penghujung citer ni sangat2 best..

korang tengok sendiri la macam mana yang ananti..aku x dpat nak citer banyk sangat, korang kena alami n tengok sendiri la...mememg berbaloi la aku tengok..sikit tidak ada menyesal..rugi al sape2 yang tak nak tengok citer klu nak tunggu download tu memang menyesal la..lambat..hehehehehe.. apa2 pun 5 BINTANG lah leh aku bagi citer..BEST GILERRRRR~~~ada masa korang pergi la tengok ya............TRANSFORMERS AWESOME!!!!



No comments: