Saturday 9 July 2011

Sahabat-sahabatmu yang mengasihi

Assalamualaikum..
kenangan masa INDUKSI..hehehehe,makan ayam golek
Apa khabar semua..hari ni aku nak updates sikit la..bukan apa,perasaan aku bercampur baur sekarang, bukan aku nak bersedih ke apa, aku cuma nak luahkan apa yang ada dalam fikiran dan hatiku ni.oke, hurmm tahun ini aku dapat merasai erti seorang sahabat yang sebenar..Walaupun dapat merasai nikmatnya perasaan ini hanya ketika setelah 22 tahun usia hidup namun aku bersyukur masih diberi kesempatan Allah untuk merasai nikmat ini. Kasih sayang antara sahabat ini terasa mendalam sehingga ke lubuk hati.. aku juga memahami erti kasih sayang antara sahabat ini bersama beberapa orang sahabat sehingga mereka-mereka ini terasa benar telah menjadi sebahagian dari diri.. Mungkin ada yang turut merasai apa yang dirasai oleh aku atau mungkin ada yang merasakan tidak mungkin kasih sayang antara sahabat boleh pergi sejauh itu. aku tahu segala yang terjadi dalam kehidupan ini telah ditentukan Allah..begitu juga seorang sahabat..sahabat juga mungkin merupakan salah satu wadah Allah menyampaikan hidayahnya kepada kita.. 

lawaknya..masa sem 1, tema hari jumaat!!!
Itu yang aku rasakan dan aku percaya. Melalui sahabat aku dapat teguran dan peringatan..oke la sahabat-sahabat walau dimana korang berada kita akan KAWAN sampai bila-bila ya..especially untuk sahabatku yang akan berada diperantauan tidak lama lagi..GUD LUCK ya...IKWAN SUHAIMI, MOHD SYAZWAN, HANIS..ALL THE BEST TO YOU~~
 SEDIKIT MEMORI 

No comments: