Tuesday 5 July 2011

Falling in LOVE~ Sekali Lagi

BESTTT!!!
SEKALI LAGI~~ aku teringin je nak tengok citer...selama ni aku amat susah jugak nak tengok citer berkisar CINTA ni..maklum lah..bukan apa, aku ni xde TEMAN WANITA @GF...hahahah.dah lama dah SOLO nya....hurmm so nak tengok tu cerita berkisar CINTA amat kurang...tapi untuk SEKALI LAGI, aku rasa nak tengok sangat, bukan sebab apa, aku sukan pelakon dia..hahahahah..LISA dan SAM....hehehehe...aku tengok MAKING SEKALI LAGI macam best je...biter psal CINTA, SEDIH la..aku ingat citer ni masa je dengan citer CINTA lain..tpi hati aku kuat untuk tengok citer ni..hurmm akhirnya aku tak kira nak tengok jugak....hahahhahahaha..so semalam aku pun free lepas nak buat medical checkup xsiap tu, aku pergila la tengok.hehehhehe..sape yang x tengok lagi tu pergi la tengok ya... masa aku tengok tu cerita ni berjaya buatkan aku SEDIH, tapi xmengalir lagi la air mata, COVER oke.....hahahahahah.....
 
 
sepatutnya aku kena tengok citer ni dengan awek bru best..hahahhahah..so aku xde AWEK nak buat macam mana..sape ad awek2 tu pergi la bawak tengok citer ni..pasti korang kan nangis sama2 hahahahahah....aku sangat feeling tengok citer ni.... memeng SWEET sanagt kisah PERCINTAAN dye orang,,yalah mereka di jatuh CINTA masa zaman sekolah lagi......CINTA MONYET la klu zaman sekolah ni..tapi kan berbalik citer zaman seklah kan, rasanya itu lah CINTA pertama kita...KATA orang FIRST LOVE...hurmmmm sape-sape pun tahu kan FIRSTLOVE memag suaah untuk dilupakan...walau FIRSTLOVE kita tu sudah berlalu,tapi memang sukar utntuk dilupakan....aku rasa setiap orang mempunyai FIRSTLOVE dia pada zaman sekolah....tapi tak pe la..bair la bende itu semua berlalu.....kata orang pekara yang lepas jangan dikenangkan lagi..HIDUP kita kena teruskan...mungkin ada HIKMAH disebalik semua ni terjadi...itu semua proses dalam KEHIDUPAN....so sekarang kita kena hargai apa yang ada,kalau korang dah ad BF dan GF lain dah, hargai la merekadan sayangi la mereka....
 
so SWEET!!!
OKE, berbalik pasal citer SEKALI LAGI, ARMAN ni dia ada tumor. sebab tu dia tinggalkan Shila sbb tak nak Shila berada dalam sedih.  THEN, bila  ARMAN dah operation tumor ,dia jadi terencat. dah tak ingat langsung pasal Shila. Masa dia tinggalkan Shila, Shila baru balik dr rumah ayah di, ayah dia meninggal dan dia kena halau disebabkan keran dia ayah dia meninggal, sebab BERKAHWIN lari dengan ARMAN. Masa Arman keluar dari rumah dia, dia ceraikan Shila, kemudian SHILA macam sakit, dan doktor mengesahkan yang SHILA  pregnant..hurmmm kesian kat SHILA masa ni, yalah dia kena besarkan ana check doctor ckp dia pregnant. haaaa time ni laa aku sokong! orang k sorang-sorang.hurmmm ANAK dia sape lagi, ADIK MIA SARA la..comel betul budak ni..geram sangat2....tengok dia masa nangis tu, sweet sangat-sangat

Hurmm ENDING citer ni ,Shilla berkahwin Hariss, dia tak berkahwin balik dengan Arman......hurmmm sedih la ending dia macam ni...kalau korang tengok sendiri tahu la..aku nak citer semua, memamg banyak la......tapi kalau di fikir-fikirkan,kata orang CINTA tu tidak semesstinya bersama...mungkin ada baiknya kan????...so mereka tidak bersama.....hurmmm macam tu, melalui citer ni jugak, banyak MORAL VALUE yang kita dapat dari citer..so korang yang x tengok lagi tu..pergi la tengok kat WAYANG...SEKALI LAGI bestttttt!!!

No comments: