Friday 8 July 2011

Esok~ MenGapa BerSiH 2.0 PiLiH StaDiuM MerDeKa..??


Esok 9 Julai 2011, gerun dengar tarikah tu kan???? nasib baik sekarang aku ada kat Penang, bukan K.L..aku bukan giler sangat bab POLITIK ni, tapi aku cuma nak SHARE je tentang ISU SEMASA sekarang ni...hurmm sekurang-kirang kena la ambik tahu juga, kan NEGARA kita sendiri.....hurmm apa yang aku nak citerkan kan ialah, esok kita semua sedia maklum bahawa ada perhimpunan haram Bersih dilakukan.,apa yang aku fahamkan sekarang Presidennya Bersih,Ambiga tetap pertahankan tindakannya mahu membuat perhimpunan di Stadium Merdeka.. sedangkan keadaan Stadium Merdeka sedang dibaikpulih serta uzur yang pasti mengundang masalah kepada penyokong2 perhimpunan Bersih berhimpun di stadium itu nanti.Sudah tentu ada bencana buruk akan berlaku berikutan stadium yang uzur akibatnya pihak penganjur Bersih akan salah kan kerajaan sebab membenarkan berhimpun di Stadium Merdeka.

Kerana keadaan stadium yang
tidak selamat dan boleh menyebabkan malapetaka kepada orang awam pihak kerajaan tidak mahu memberi permit perhimpunan haram Bersih buat disitu.Mengapa mereka masih mahu buat disana jugak?Supaya senang la Ambiga dan pembangkang nak salahkan kerajaan bila ada perkara buruk berlaku seperti kecederaan parah dan sebagainya.

Sekarang kerajaan dah jadi
Kuala Lumpur seperti Bandaraya larangan untuk masuk ke sana kerana banyak roadblock dibuat PDRM menyekat jalanraya bagi mengelak perhimpunan haram terjadi esok.Ini angkara Ambiga iaitu musuh islam nombor satu negara pada tahun ini.Kalau bukan kerana perhimpunan Bersih rakyat di Kuala Lumpur tidak mendapat masalah berhadapan kesesakan jalan raya.Rakyat di Kuala Lumpur perlu salah kan si kafir Ambiga ini dalam hal ini secara total.

Bukan setakat jalanraya masuk ke
Kuala Lumpur sahaja ada sekatan jalan raya tetapi Hentian Puduraya pun ditutup sekali.Terpaksa orang yang tidak bersalah yang mahu makan angin bersama keluarga ke Kuala Lumpur melupakan hasrat nak ke Kuala Lumpur.Pelancong pun kurang.Peniaga-peniaga melayu islam tidak dapat untung berniaga.Ini yang Ambiga dan pembangkang mahukan.Mahu jadi Kuala Lumpur dalam keadaan panik dan huru hara jadinya.
perhimpunan BERSIH HARAM!!!

Persoalannya sekarang mengapa pihak
Bersih dan pembangkang mahu membuat perhimpunan di Stadium Merdeka.Bukankah Stadium Merdeka hanya mampu memuatkan lebih kurang 40 ribu orang.

Mengapa tidak dibuat di
Stadium Shah Alam dimana negeri di bawah pemerintahan pembangkang sendiri iaitu PKR yang mampu menampung jumlah pengunjung sebanyak lebih daripada 85 ribu orang!!!!

Tujuannya tidak lain tidak bukan agenda
kafir illuminati dan Freemason mahu membuat huru hara di Pusat Bandaraya Kuala Lumpur serta mahu umat islam di Kuala Lumpur bertempur sesama sendiri antara puak PKR,PAS dan UMNO.

Terpaksa
Polis mengambil tindak bijak mengharamkan pemimpin-pemimpin politik dari pihak Bersih,PKR,PAS dan UMNO masuk ke Bandaraya Kuala Lumpur bagi mengelakkan terjadinya rusuhan kaum berlaku.Taniah PDRM…!ESOK siapa-siapa yang berada di sana baik berhati-hati, dan disarankan baik jangan berkunjung ke sana..hurmmmmm, itu je la.nak maklumat lebih lanjut baca je la AKHBAR hari ni mana-mana jalan untuk ke IBU KOTA akan di tutup..ok, bye SALAM SEMUA...

No comments: