Sunday 3 July 2011

Mengintai LangiT


Mengintai LANGIT..selalu aku pandag ke langit ketika waktu MALAM..hurmm ni kisah aku HANGOUT malam tadi..hurmm yalah aku kebosanan duk kat rumah..last2 kawan aku ajak keluar...hurmmm aku suggest la kat KAWAN aku tu nak pi KLCC..lama dah x berkunjung ke sana...x singgah berhenti..selama ni lalu je..hurmmm..smapai je di sana aktivit just lepaking je..
 Apa yang di fikiran aku pada masa tu aku memandang persekitaran yangs anagt CANTIKKKKK..teringat kisah aku kemabali..kisah-kisah silam dulu..dimana lirik lagu ni menjadi ingatan aku sehingga sekarang....hurmmm so korang boleh la hayati jugak lahu ni..aku dulu minat gila kat lagu....lagu ni mengisahkan seorg lelaki yg menyintai seorg gadis tanpa pengetahuan gadis tersebut..lelaki itu tidak berani menyatakan cintanya kpd gadis itu..dia meluahkan perasaannya hanya diatas kertas..lelaki ini juga seorg yg terlalu merendah diri....lirik ni sungguh menyentuh hati..hurmmm memang setiap kali aku dengar memang sedih la..kalau korang ada pengalaman macam ni mesti sedih......






Disini ada lirik lagu~ Mengintai Langit

best giler!!
Setiap hariku tulis
Yang Ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan ... padamu....
Adakah engkau merasa
Apa yang sedang kurasa
Kepada tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu 
Maaf jikaku tak padan denganmu
Tapi ku berjanji
Kau juita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maaf aku yang terlanjur merindu
Didalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku....

Menyanyi dan bisikkanlah sayang
Baiknya kau dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Agar dapatku lelapkan mata...
Mengkhayalkanmu, bermimpikanmu sepanjang malamku...
Lagu Mengintai Langit
cantik sgt2, teringat akan semua pekara

No comments: