Wednesday 22 June 2011

Kenangan CInta

ASSALAMULAIKUM........
Kata orang cinta dimana-mana sahaja. Betul ke aku pun tak pasti mengenainnya…setahu aku ya kot..sebab dimana aku berada sekarang, aku mudah jatuh cinta..hehehehhe..terpulang kepada individu itu sendiri.… apa yang ingin aku luah perasan cinta aku sekarang??? Semua selalu bermain..…kisah dimana ku aku mula jatuh cinta lagi, di tempat baru..aku bukan seorang yang berani untuk berkata-kata pasal cinta, lebih-lebih lagi kepada seseorang yang aku suka..sebab aku ni pemalu… hasrat aku selalu aku pendam.... pertama kali pandangan aku terhadapnya membuat aku rasa jatuh hati. Diriku meronta-ronta melihat si dia yang mencuri hatiku. entah kenapa begitu mudah untuk aku menyukai si dia…hari demi hari aku melihat wajahnya….sering kalu aku mengatakan bahawa aku mencintai dia…..ADUHHH perkataan mencintai itu membuat aku gementar…diriku hanya meluahkan apa yang terbuku dihati. Pandangan pertama aku kepadanya membuat aku terbayang-bayang sejuta imaganasi yang datang kepada aku…. Aku pecaya bahawa si dia adalah org yangs sesuai untuk aku..aku sangat gembira ketika itu……Akan tetapi adakah si dia mengetahui hasrat hati ku ini. 

Aku mula gelisah CINTA BERPUTIK tak akan ku melepasakn..inilah peluang yang ada, namum aku tahu, sia dia tidak mengetahui, aku bukan untuknya , namun aku ku teruskan memcuba…
Namun ketika saat aku jatuh cinta padanya , sering kali wajahnya menjelma dalam hidupku…aku seakan-seakan dibayangi wajahnya yang sering muncul dalam hidupku..setiap kali nafasku di hembus aku selalu mengingati wajahnya,,,aku merasakn diriku masih lagi di dunia yang penuh dengan percintaan yang sangat indah, nak je aku berada kat wonderland tu..…Percintaan satu perkataan mudah dapat aku katakan…aku sedar diri aku x cukup sempurna untuk mengatakan yang aku memahami erti cinta ini….Namun aku tahu sesekali mencuba dalam dunia percintaan membuat dirku cukup2 indah…..Siapa yang tidak mahu bercinta sperti orang lain…bab kata pepataah dunia ini berpasangan, mahukan aku tdak mahu semua..memeiliki sesorang yang sentiasa di sampingan…aku megingati kisah kembali diriku…di mana saat aku menganali dirinya…dirinya sangat sempurna bagi aku..memilik sepasang mata yang sangat cantik…senyuman yang sangat menawan……dialah bagai bidadari hidupku…pada saat itu kehidupan aku sangat bererti bagaikan aku mendapat sebuah pulau yang dipenuhi pasir yang memutih…..

Namun Aku memahami semua apa yang terjadi..di saat hatiku tidak lagi mampu berkata-kata….MUngkin kebahgianmu bukan untuk diriku..aku biarkan semua ini menjadi kenangan..Biarkan aku melupakan semua cerita cinta itu…..aku tinggaklan jiwaku yang terluka…. Aku tahu sampai mati kisah ini akan ku jaga….sehingga berakhir nafasku ini..mencintai mu selalu….Putih cintku untuk mu..sampai mati dirimu akan berada hatiku.tiada mungkin untuk aku menganti dirimu..walaupun semua itu sudah berlalu….
Atas nama cinta kau yang ku banggakan…ini lah kehidupan ku tak pernah ku sesali..walaupun sesaat kenangan cinta ini adalah yang terindah..,…

No comments: