Wednesday 20 June 2012

TABIAT BURUK dan TAK SIHAT

assalamulaikum dan apa khabar semua..hari aku keja..seperti biasa after masuk kerja aku mesti kemaskinikan facebook , twitter, blog dan sebagainya..sebab benda tu semua macam rutin harian..memag tak sah la kan klu tak buka..selebihnya macam biasa la aku tengok status updates orang dan sebgaainya...macam biasa ad gak status blog n facebook yang aku baca tu agak jijik yalah.ada yang berlagak sangat nak baca tahu semua benda...ohhhh aku tak nak mencarut lagi la..dosa la semua ni..biasa la dia dgn dunia nak gelemer dia..sape orang tu aku tak nak citer... bagi aku dia macam katak bawah tempurung je..hurmm aku nak jadi mulut macam AZWAN ALI jap..hope yang baca ni tak kisah....untuk aku updates hari ni, aku sebenarnya tak ada apa sangat nk di ceritakan aku macam biasa dengan rutin harian kerja...balik mlm pastu lepak dengan housemate kat rumah..so far, sekarang aku banyak habiskan masa aku dengan menonton tv di rumah..rase tak perlu la aku ceritakan citer ap yang aku tengok..sebab semua citer tv 3 aku tengok....aku ni kaki tv sikit la bila waktu malam..semua citer ynag ditayangkan di tv 3 memang best...terima kasih la pada penerbit dan penulis skrip yang memaparkan citer yang best2..okey aku tak nak citer pasal tv je..mesti bosan lama2 nk citer pasal rancangan kat tv tu...sekarang musim euro 2012..so aku pun mcm biasa la tengok jugak euro tau..jangan ingat aku ni tak tengok....kadang-kadang aku minat gak bola..ramai org cakap aku ni tak minat bola...tak kan aku nk citer kat org weh aku tengok bola kan..aku tengok team faveret aku je..klu team yang bg aku aku x suka aku x tengok la..pasukan yang aku suka n sokong ialaj GERMANY...
hahahahhha..hope tahun ni dia menang la...selain tu aku minat PORTUGAL dan SPAIN...so klu team ni lawan aku mesti la tengok..if sorang kat rumah pun aku layan jugak tau.... aku pun sanggup bersekang mata untuk perlawanan ni....okey berbalik citer lain pula dalam masa sekarang ni aku macam biasa la menceburi bidang baru..heheheheh..yalah aku rasa dah lama dah aku suka bidang ni cuma masa je yang x mengizinkan aku buat semua tu...so sekarang ni ad amasa free boleh la aku ceburi dengan lebih mendalam lagi..sebenarnya bidang ni aku dah masuk dekat setahun dah tapi aku sebelum ni belum lagi sepenuhnya..sekarang aku macam ad amasa lapang banyak je jadi aku cuba la luang masa dengan semua ni...hurmmm yalah bidang yang aku minat sangat tu macam biasa la..orang yang mengenali aku dangan rapat mesti la tahu aku macam mana...actually aku ni minat fashion...hahahahh dari dulu lagi aku dangan fashion x boleh dipisahkan..hahahhaha..entah aku suka tengok something yang cantik dan menawan...so aku rase bidang tu macam okey je...suka hati la orang nak cakap apa kan..macam org minat sesuatu gak la...dah minat mana boleh buang mcm tu je...so aku rasa aku suka bidang ni, jadi aku dah 6 bulan dah mengikuti kelas fahsion ni..so far sedikit sebanyak telah memberi aku pengetahuan dalam bidang ni...aku buat semua atas dasar minat je..bukan apa-apa pun...aku mula rasa suka bidang ni apa bila hobi aku yang tak boleh dipisahlan dalam hidup aku iaitu shopping..hahahhah tu la hobi aku paling aku suka..aku rasa tak ramai lelaki luar sana suka shopping kot..kalau ada ramai abgus la..boleh la shopping sama-sama....sejak dulu lagi aku banyak manghabiskan duit aku dengan ni..akau suka mengumpul koleksi..

hahahahh aku citer ni amcam aku ni orang kaya berduit plak..sebenarnya aku ni pokai je...aku cuma shopping time ada sales..selain itu time biasa tak ada sales aku shopping jugak bila someting barang yang aku suka..okey benda yang aku paling suka kumpul ialah semestinya la bag..

hahahahah aku rasa kat rumah aku banyak giler dah kot beg yang aku kumpul....selain itu aku suka be;i kasut na seluar n baju..oloo x salah kan untuk kepuasaan diri....aku x sure la aku perlu letak gmbr koleksi aku kat sini ke x...sebab aku bukan jenis menunjuk apa yang aku ada..lebih2 lagi barang koleksi kau tu bukan jenama sangat pun macam LV, PRADA JASPAL, CHANEL pun...aku just kumpul barang jenama biasa je yang aku beli, SEED, PA, TOPMAN dan ZARA,,, so just koleksi biasa je...aku rasa kalau dalam sebulan aku x shopping semua ni hidup aku tak lengkap je..hahahahh..tabiat yang tak sihat untuk aku benda ni la....okey la aku dah penat nak citer...sebenarnya ni waktu keja, aku curi-curi je menulis..okey..bye2...nanti kita jumpa lagi....okey salam...

No comments: