Thursday 5 May 2011

FiNaLLy

Ni masa nak main bowling, buat pegang2 bola, berat kot!!!!
Alhamdulillah... Sudah selesai aktiviti yang dirancang-rancang sejak dulu lagi dengan kawan-kawan pratikal iaitu bermain BOWLING.. Sejak dari tahun lepas lagi nak buat games BOWLING, tapi tak menjadi disebabkan sibuk-sibuk sangat katanya..tapi malam ni main BOWLING bukan games pun, tapi suka-suka je..sebab untuk menamatkan semester ni..Dimana kte orang kan berpisah lagi..hurmmm sedih gak..banyak suka dan duka berada di sini.. Tempat ni best sangat, banyak kenangan dapat dari sini.semuanya indah belaka...hurmm oke, tak nak lari tajuk, nak citer sal main BOWLING, BOWLING ni salah satu sukan riadah yang sangat popular di EROPAH serta AMERIKA SYARIKAT. perlu ker ni...Main BOWLING tidak adalah susah sangat, walau aku jarang sangat main tak macam kawan aku yang lain selalu main BOWLING...Tapi aku boleh juga main yeee *tak hebat pun*.. Selama ni aku tak main sebab ada alasan-alasan tertentu...hurmm rasa tak payah la aku cakap kenapa...Hurmm apa sebab UTAMA aku ialah penyakit MALAS je...


yang nie no komen!
Aku tahu sukan BOWLING ini bukan sahaja sesuai untuk aktiviti riadah bersama KAWAN-KAWAN mahupun keluarga tetapi juga salah satu sukan yang dipertandingkan di peringkat negara dan antarabangsa...HURMMM rasanya x perlu la aku cerita pasal BOWLING dengan lebih detail...sebab dalam internet pun banyak..






Pengalaman main BOWLING malam tadi best jugak..banyak peristiwa yang mencuit hati aku, aku tak tahu maybe aku jarang bermain kot.sampai bola pun terlepas dari tangan sebab tangan dah berpeluh..licin kot masa tu, dah la masa tu aku nak lontar ball tu..MALU seketika..Tapi biasa la tu kan.adat permainan cover..mesti ada peristiwa sikit ..Tapi nasib baik la aku tak ada jatuh..
wajah yang sonok main BOW!!!


Lama jugak la main bowling malam tadi sampai sakit tangan, lenguh-lenguh tangan ..tapi part menunggu giliran rasa bosan gak...tapi keselurahan main  malam tadi enjoy la dapat berkumpul ramai-ramai*sangat*.




Nie la pasukan gerakan BOW...hebat2 belake!!!
Lepas hampir 2 jam main bowling, akhirnya habis jugak..berpeluh gak sikit masa main tu..walau aircond ada, aku still berpeluh...hobi aku berpeluh....HURMMM untuk games malam tadi best je.sebab ramai jugak yang datang, En.Bahram, Tuan Husni, Puan Siti serta suami dia...








No comments: