Monday 9 May 2011

First Day Exam

Rasa macam tak pecaya je hari nie dah tiba EXAM..hari yang ditunggukan OLEH semua ORANG kot....Sebab masing-masing rasanya tak SABAR nak habiskan EXAM,,yalah nak CUTI kan.....hurmmm sama la dengan aku....AKU pun nak habiskan cepat jugak..memang tak sabar la...Tapi hari ni la FRIST DAY EXAM..perjalanan masih JAUH lagi OKE...banyak benda kena STUDY lagi....MALAS tu tak tahu la nak cakap...HARI nie aku nak citer sikit pasal EXAM...hurmm MALAM tadi aku baca sikit je...lagi pun aku PENAT sangat, tido awal..tak PREPARE sangat pun..tengok2 je malam tadi...pagi tadi bangun macam biasa EXAM
start kul 9...So ada masa lagi nak STUDY..lagi pun tadi turn EXAM aku lambat sikit.. *GILIRAN LAMBAT KOT*.dalam kul 12 TENGAHARI aku START rasanya..lambat jugak la... KADANG-KADANG lawak la pulak bila nak hadapi hari pertama exam hari nie..
Semua perasaan ni bercampaur - baur je .. Ade rasa takut la, rasa gementar la, berdebar, cuak, dan macam2 lagi la.. Seolah-olah inilah kali pertama aku nak hadapi final exam.. Padahal ni dah masuk yang entah ke berapa kali dh nak EXAM ni.. Banyak sangat sampai aku pon dah lupa..Hahaha....tapi berdebar la TADI. duk menghafal benda yang SAMA je..SEBAB tak yakin sangt kot...apa-apa tadi aku just buat yang TERMAMPU je...hope semuanya OKE dan dapat dapat result yang baik-baik je.....Dan aku harap KAWAN-KAWAN aku semua pun macam tu...HARAP semau BERJAYA la..mahupun KAWAN -KAWAN yang dekat dengan aku dan KAWAN-KAWA yang jauh dengan AKU...

                 APA-APA PUN GUD LUCK IN EXAM OKE......

No comments: