Friday 27 May 2011

Ada Apa Dengan CINTA

 ADA apa dengan CINTA... 
Ya ALLAH labuhkan CINTA ku kepada orang yang melabuhkan CINTA kepadaMU.....


Setiap kali memikirkan CINTA, aku terfikit betapa CEMBURU nya aku melihat rakanku SENDIRI bercinta.... Sedangkan AKU masih lagi terburu-buru mencari CINTA SEJATI....CINTA ku pada bakal isteri ku nanti..CINTA dia kepada ALLAH S.W.T...HANYA itu yang AKU yakin....tapi layakkah aku??? layak ker???? aku hanya berharap setiap hari TUHAN datangkan yang terbaik untuk AKU...AKU cukup letih dengan DUNIA....
DUNIA yang terlalu cukup untuk BERHIBUR semata-mata...apa yang dihalalkan tetap diharamkan...itu banyak dugaan yang engkau bagi kepada umatmu INI.. bawalah AKU sentiasa ke jalan LURUS MU... Jangan biarkan aku goyah  dan berpaling dari MU, YA ALLAH..

Aku hanya dapat MERATAPI... Hanya linangan AIR MATA terjatuh ketika menaip... Mudah-mudahan aku senyiasa di rahmtinya...AMIN....

No comments: