Tuesday 10 May 2011

Perjalanan Semakin HampiR

Hari demi hari berlalu, semakin banyak peristiwa yang berlalu, dan hari yang pasti tiba itu juga semakin hampir dengan diri kita. HARI apa ya..OF COURSE la EXAM!!!...DaH 2 hari EXAM amali berlalu...tinggal 1 hari je lagi untuk aku berada di sini..kadang-kadang perasaan untuk meninggalkan tempat ini memg SEDIH jugak..rasa dah macam biasa plak berada di sini..tapi itu semua mustahil....Perjalanan ini harus diteruskan jua..Kata orang setiap PERTEMUAN ada PERPISAHAN..So aku belajar dari situ..apa-apa segala kenangan aku berada di sini tidak akan aku lupakan....Semuanya INDAH bagiku... Dalam sedar atau tidak, sebenarnya aku masih berada di sini, tanpa banyak perubahan....Masih keadaan MALAS.. Walaupun 22 tahun telah ku lalui setelah January yang lepas, aku tak merasakan banyak perubahan pada diri ini dan aku semakin meningkat dewasa.. Masalah-masalah yang aku lalui masih belum dapat diselesaikan.. .Sekarang 22 tahun bermakna kini aku semakin dekat dengan alam pekerjaan, alam perkahwinan, dan yang pastinya hari kematian itu sebenarnya yang paling hampir dengan diri ini.. Aku ingin mengucapkan jutaan TERIMA KASIH kepada rakan-rakan yang mendokong AKU, membimbing AKU sepanjang perjalanan mencari keredaan-Nya di muka bumi ini..aku ingin mengucap GUD LUCK for EXAM NEXT WEEK nanti..apa-apa pun DO THE BEST!!!!!

No comments: