Sunday 8 May 2011

Selamat Hari Ibu, Mama!

I LOVE U MOM!!
Selamat Hari Ibu buat Mama. Sempena Hari Ibu hari ini AK nak citer la sedikit... Sebenarnya, setelah hampir beberapa bulan aku buat blog, mama tak tau pon yang anak teruna dia ni adalah seorang blogger. DULU aku pernah buat, tapi aku tak aktif pun sebab tak beberapa pandai. Sampai satu masa AKU rasa aku perlu meangaktifkan balik sebab banyak FAKTORNYA....*POYO JER*.Sejak ada BLOG ni banyak telah aku luahkan PERASAAN kat dalam ni.bukan apa, aku rasa sangat bosan sangat..Memang dari SEKOLAH lagi aku memang suka MENULIS, membaca, tapi aku bukan ULAT BUKU sangat.. MEMBACA N MENULIS ketika BOSAN sahaja..OKE la aku rasa dah lari sangat dengan TOPIK aku nie , HARI IBU, hurmmm pagi2 tadi aku ada kol IBU, bukan apa aku tak kol malam tadi, sebab IBU selalu tido awal..aku tak nak ganggu IBU tido..Hurmmmm selpas bangun tadi, mandi-mandi semua, aku pun KOL la ibu..hurmmmm Sebenarya aku PANGGIL IBU sebagia MAK je...hurmm SEMASA aku kol MAK tu, mak ok je..aku UCAP lah kat mak, SELAMAT HARI IBU, dan aku UCAP kan terima kasih kat MAK kerana membesar aku sehingga sekarang...Tanpa MAK, aku tidak berdiri sehingga sekarang....I LOVE U MOM.. Tidak lupakan jugak aku mendoakan MAK semoga panjang UMUR dan murah REZEKI....sebaK jugak la aku nak katakan semua itu...yalah kadang2 aku malu dan katakan semua tu..tapi perasaan malu tu aku cuba beranikan jua.sebab aku rasa MAK memahami aku..Sebab MAK ada orang paling rapat dengan aku..
AKU memang tidak boleh hidup tanpa MAK..sebenarnya dah lama aku  tak jumpa mak aku..hampir 5 bulan dah...hurmmmm aku sangat RINDU kat dia..Maybe lepas EXAM FINAL nanti aku akan balik mejenguk MAK....OKE, berbalik citer HARI IBU tadi, selepas aku ucapkan semua tu kat mak, mak pun membalas balik apa yang aku ucapkan..MAK mengucapkan TERIMA KASIH kepada aku, dan mendoakan aku agar terus BERJAYA  dalam pelajaran dan berlajar jawab EXAM baik-baik..hurmmm aku SEBAK gak masa tu MAK cakap macam tu....Sebagai seorang ANAK, aku  berjanji akan membalas semua JASA mak sepanjang hidup aku..THANKS MOM...I LOVE U VERY MUCHHHHH...Apa-apa pon aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada MAMA!!!

No comments: